Tillbaka till startsidan?

HappyHair tävlingen avslutad!


Nu är vinnaren dragen till tävlingen i samarbete med HappyHair. Jag vill börja med att säga tack till alla som har varit med och tävla, riktigt kul att så många ville vara med. Jag hoppas att jag får se de flesta av er i mina andra tävlingar.

Denna gången presenterar jag vinnaren lite annorlunda och det beror på två saker. Nummer ett: jag är ensam här hemma vilket betyder att jag inte kan filma mina dragningar själv. Nummer två: det är kul med variation. Vill inte bara presentera via ett klipp, utan kommer att presentera på många olika sätt framöver, tror jag.

Och nu till vinnaren.. Ett stort grattis till dig! För att se vem som vann för muspekaren över bilden nedan så kommer ni att se vinnarlotten. Det är en mouseover-bild.



Vinnaren har blivit kontaktad via mail! Ett stort grattis till dig, jag hoppas att du kommer att trivas med ditt nya löshår!

För er som inte vann denna gången, missa inte chansen att vinna en naturlig och miljövänlig nattcréme här.


Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

Grattis till vinnaren! =)

Det var fin bild du hade gjort ovan, eller bilder ska jag kanske säga. ;)

| http://adaras.se
Anna

Nä men tack! Åh så skoj! Hahaha... Inte trodde jag att jag skulle vinna!

Har ju tagit bort bloggen, så nu kommer jag nog inte att tävla nå mer.



Är ju jätteglad jue! :-D



Kramisar!

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)