Tillbaka till startsidan?

Ibland blir det mer än man tror..


Jag bör verkligen lägga mig och försöka sova nu.. Natten före sov jag bara nån timme, pluggade massor på de, samt promenerade. Imorgon ska jag promenera på förmiddagen och mysa i skogen sen ska jag plugga hela eftermiddagen. Har en del plugg att göra bort så det är ett måste.

Sova är ett måste nu, men jag är inte så trött som jag trodde att jag skulle vara. Ska ta ut Smoke på en sista pink innan imorgon på morgonen då Nils åker på jobbet. För han är snäll och tar ut han innan han far så får jag sova 1-2 timmar till innan det är dags för mig att kliva upp och ta ut han igen.

Ja just de, de har jag missat att berätta. Nils har ju fått jobb. Han har börjat på ett företag här i stan och han får hålla på med det han gillar mest. Datorer, nätverk och allt där omkring. Han jobbar som någon slags montör inom it-branschen. Riktigt kul är det, och jag är verkligen glad för hans skull.. Kul att äntligen han får göra nått om dagarna. Det blir lätt att man smått klättrar på väggarna då man går hemma och inte har nått att göra.

Även jag har fått lite mer jobb. Ska jobba hela helgen, ska bli skoj. Men fram tills dess ska jag, som sagt, plugga så mycket jag bara kan. Men jag får inte överarbeta min skalle, det är ingen bra idé tror jag. Nej, måste bryta någonstans och då är det bra att jag har Smoke, Anneli och Java så vi kan promenera så jag får rensa skallen lite grann.

Detta vart ett långt inlägg fast det inte var planerat så. Nu ska jag ut med Smoke, sen lägga mig och läsa. Jag hoppas på att jag somnar fort. Godnatt!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)