Tillbaka till startsidan?

Jobb för hela slanten..


Idag blir det inte så mycket uppdateringar eftersom att jag kommer att jobba eftermiddag/kväll. Imorgon kanske det blir någon fler uppdagering för då jobbar jag bara kväll. Men under helgen lär det stå stilla eftersom att då jobbar jag natt.

Riktigt kul att man har fått lite jobb, kommer att kännas bra när man får lönen i slutet på juni. Sen i januari har jag inte haft mer än cirka 2 jobbpass i månaden, men nu i maj har det skakat lös en del jobb. Med dessa pass jag fått nu kommer jag att ha haft 4 jobbpass  denna månad, och mer lär det garanterat bli. Jag tror att det har och göra med att jag tackade ja till att gå natt också. Riktigt kul detta.

För er kanske 2-4 jobbpass inte är så mycket, men för mig är det mycket då det ska delas ut vikariejobb på ganska många vikarier och jag är en av dem som varit där kortast tid, då är det inte så underligt att jag får vänta på min tur. Helst hade jag velat ha ännu mer, men jag tar det jag får. Innan jag blev vikarie inom psykiatrin så gjorde jag inget annat än pluggade, vilket betyder att 4 jobbpass är mycket för mig. Helt klart massor mer än innan.

Jag kan ärligt säga att jag gillar nattpassen bäst, inte för att de ger bäst betalt utan för att det är ett helt annat lugn på avdelningarna under natten, man finns till hands på ett annat sätt och eftersom att jag är van att vara vaken på natten känns det mer naturligt. Får väl se om jag tycker samma efter mitt sommarvikariat.


Anki

Vad kul att du trivs med jobbet ditt...3-4 pass e mkt helst om man inget har.

Försöker också hitta mig något, men ja måste ha nått mer så jag inte tappar el förlorar på det jag har nu då ja går hemma mammaledig...Men den struntsumman e inte mkt o hurra för...



Hoppas du får en bra dag...



Mikaela

sv: okej, det låter bra! :-) jadå, det hade jag! :-) hehe. kram

| http://mikkans.se
Anki

är ju kanon att du känner så, för många man känner klagar bara på sina jobb....Är glad du hittat nått du trivs med.. jobb får man ta det man får, finns inge annat o göra...a funderar på att plugga för starta eget...haft det länge i tankarna men man har som inte haft tiden o börja det...är ju en snabb kurs med...

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)