Tillbaka till startsidan?

Livet är verkligen inte lätt alla gånger..




Idag har Tindra kommit, och hon ska stanna i några dagar. För närvarande ligger hon och sover i soffan. En trött tös.

Jag hade tänkt gå och skriva en inköpslista och fixa lite lunch, håller på att hungra ihjäl. Men jag är så jävla trött idag, så jag vet ärligt talat inte hur fan jag ska orka. Ursäkta att jag svär en hel del, men jag är så utmattad. Har inte sovit bra eller ordentligt sen i lördags och jag håller seriöst på att bli tokig. Jag får ju nån timmes sömn, men det är inte bra sömn. Jag vrider och vänder på mig, jag drömmer dåliga drömmar och jag känner mig nästan tröttare efter att ha sovit än då jag inte sovit alls. Känns inte så jävla bra.
Har i alla fall kontaktat min vårdcentral och min läkare ska ringa upp mig på fredag, synd att man måste vänta så länge men vad fan. Förhoppningsvis överlever jag 2 dagar till. Håll tummarna för mig..

Idag och imorgon är jag ledig i alla fall, vad jag vet än så länge. Ganska skönt, kanske jag kan få vila lite grann. Sen blir det jobb på fredag. Kommer att bli prima..

Nej, se om man orkar resa sig från soffan. Ha en bra dag hörrni!


emma k

Jag hoppas du får sova ordentligt snart igen!

Tant Kim | Design & Layout

Haha, nej egentligen inte det har blivit en dålig vana att jag ber om ursäkt. xD



Ja, precis jag vill inte oroa mitt huvud med annat än studier just nu. Jag får läsa på om nyheterna sen. ;P



Kram och hoppas du har det bra.

| http://tantkim.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)