Tillbaka till startsidan?

Missa inte chansen..


Tävlingen från HappyHair avslutas någon gång under morgon dagen, så missa inte er chans att vinna ett valfritt Syntet Clip-on Set.

Jag har fått riktigt många tävlande, och önskar att jag kunde ge fler en chansen att vinna något. Men tyvärr så har jag inte det, kan bara dra en vinnare. Jag hoppas i alla fall att vissa av er har chansen att vinna i någon av mina andra tävlingar.

Det känns som att bloggen handlar ganska mycket om tävlingar för närvarande. Jag tror att det beror på att tävlingar är ganska roliga att anordna, det är nytt samt att jag inte har tid att blogga om mitt liv och allt runt omkring för närvarande. Då är det lättast att slänga ihop ett inlägg om en tävling, det går snabbare.

Ska i alla fall försöka få igång bloggandet ordentligt igen. Jag gillar verkligen att hålla på med bloggen, men eftersom att bloggen tar ganska mycket tid så hinner jag inte alla gånger. Men jag ska försöka bli bättre och, som sagt, få igång det ordentligt igen.


Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

Det är tråkigt när man inte hinner blogga så mycket. Fast man ska ju göra det när man har tid. ;)

| http://adaras.se
Tant Kim | Design & Layout

Nej men precis. :)



Japp jag är klar med arbetsproverna, det är bara slutbetyget som ska skickas in innan den 16 juni tror jag det var. :) Sen är det bara att vänta. :P



Okej, låter som du får en bra helg. Nej jag ska göra samma, bara slappa, ta det lugnt och plugga. Dock inte umgås med vänner då jag inte har några som bor i närheten. :P



Kram

| http://tantkim.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)