Tillbaka till startsidan?

Paket från BrilliantSmile..




Fick ytterligare ett paket från BrilliantSmile idag. Detta paket, precis som det andra innehåller 12 tandkrämstuber. Så det kommer kanske att dyka upp nån fler tävling gällande denna produkt senare.

Eftersom att jag har inlett ett samarbete med BrilliantSmile så fick jag detta paket. Riktigt kul, eftersom att jag verkligen gillar denna produkt, och hon jag har kontakt med är så trevlig och tillmötesgående. Har bara bra saker att säga om detta företag, min kontakt på företaget och denna underbara produkt.

Hur många av mina läsare är det som har provat denna produkt? Vad är er uppfattning om den? Om ni inte har testat den men vill, varför skulle ni vilja testa den?


Missa inte chansen att vinna denna tandblekningstandkräm här.


Sara

Sv, Åh vad bra då, det var säkert bara min fb som strulade :) tack tack!Kram!

Tant Kim | Design & Layout

Ingen fara. Jag har inte varit så aktiv på senaste och har själv inte svarat på kommentarer. :)



Härligt att höra att det går bra för dig med allt. :)

Ja det är skrämmande. Jag läser inte nyheterna bara för att det är så mycket negativt i dem. :| Så man kan kalla mig för "ouppdaterad" när det kommer till nyhetsvärden. :P



Kram på dig. :)

| http://tantkim.blogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

Jag har testat brilliantsmile och älskar tandkrämen!! Den smakar gott, känns väldigt lyxig och det känns i alla fall som att man får vitare tänder. ;)



sv: förlåt att jag är überseg på att svara ... mina svar känns inte så aktuella längre, hehe. Men vad härligt att du hade en fin påskhelg! Det lät gott med buffé!

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

sv: haha nej usch.. jag passade inte alls i orange hår! :P Men det är snyggt med andra färger i håret! ;)

Kul att du tycker jag passade bäst i brunt, det har jag ju nu. ^^

| http://adaras.se
Anki

Alltid kul att testa på nya grejer för att se om det håller som dom lovar =) Sen har jag bara hört bra saker om brilliant smile och du verkar ju också nöjd med det =)



Hoppas allt bra med dig...kram

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)