Tillbaka till startsidan?

Snabbt in, snabbt ut..


Jag lägger inte upp någon tävling idag. Bara så ni vet om det. Det blir senare i veckan eftersom att jag har åkt på jobb.

Har nyss kommit hem från jobbet,
har inte gjort mycket sen jag landade innanför dörren mer än att planera lite grann med Hjärtat angående möblemang. Nu ska det fixas lite grann, det kommer att bli rörigt och ont om utrymme men vad fan. Vi överlever. Det måste göras, för våran skull.

Är ganska trött så det blir snart att sussa så sött. Jag har ett jobbpass imorgon också, sen får vi se om han har hunnit få ut vikarier restrerande av veckan eller om jag behövs nå mer.

En lite uppdate i alla fall. Nu blir de ingen mer ikväll.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)