Tillbaka till startsidan?

En riktigt trevlig dag..


Klockan är mycket, mitt i natten och jag är jätte snuvig och har huvudvärk delux. Fortfarande förkyld, tyvärr.

Idag har det varit en lugn dag. Har inte gjort speciellt mycket, vilat upp mig för det som skulle ske under kvällen. Strax efter klockan 17 åkte vi till Anneli och Mika. Det blev bio för våran del. Jag och Nils hade blivit bjudna av Nordea, bjudna på gratisbio och vi fick ta med oss varsin vän. De bjöd på popcorn och dricka samt att vi fick se på Breaking Dawn helt gratis. Verkligen inte fy skam. Filmen var bättre än vad jag trodde att den skulle vara. Boken är riktigt överdriven så jag trodde att filmen skulle spåra ordentligt, men filmen var inte rikigt lika överdriven. Stundvis hade den verkligen spårat, men i överlag så var den bra. De första tre filmerna är bäst, men denna var helt klart sevärd.

Nu ska jag försöka sova, får väl se om jag lyckas..