Tillbaka till startsidan?

Mixed feelings..


Fyfan vad jag hatar hösten och vinterns influensa. Den kommer, det blir bättre och sen slår den till igen värre än tidigare. Inte fan orkar jag vara förkyld hela jävla tiden. Har varit hängig en hel vecka nu, hur mycket längre till ska detta pågå? Aja, det blir bättre med tiden. Får hoppas att jag inte får tillbaka den sen igen när jag väl har blivit kvitt den.

Från det ena till det andra, såg att min besöksstatistik hade stigit massor idag. Många fler läsare än vanligt, hur kommer det sig? Jätte roligt att ni har hittat er hit. Blir glad över att se att så många trillar in på min blogg.

Tävlingen, som jag sa skulle komma upp under denna vecka, lär komma upp åt veckan istället, har inte riktigt haft ork till att sitta vid datorn. Samt att det kommer att dyka upp lite annat smått och gott under kommande vecka. Hoppas jag i alla fall och blir det inte så lär det komma för eller senare ändå.

Nu ska jag kika lite mer serier innan det är dags att lägga sig och sova.


ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hatar också influensan! Krya på dig vännen! <3

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)