Tillbaka till startsidan?

Snart iväg på jobb..


Detta ska bli intressant. Ska snart iväg och jobba, fast blir att jobba på ett helt annat ställe än vad jag är van vid. Tur att det mesta kommer att vara gjort när jag kommer. Lite knasigt att bli inkastad bara sådär på ett ställe man aldrig varit, fast samtidigt är det ganska bra. För man lär sig ganska mycket genom att "kastas" rakt in i det.

Aja, jag lär väl säga senare hur det går. Jag ska då i alla fall prata med chefen om att få introduktion där, så jag kanske får lite mer jobb. Då är det väl bra om jag kastas in i det.

Spännande.


Isabell

Svar: Nej precis, men den här gången kändes det verkligen bra! Hoppas det är ett gott tecken. :p



Nä jag vet hur du menar, jag är lite likadan. Vi får stå ut i de mindre bekväma skorna helt enkelt ;)

| http://isabellicious.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)