Tillbaka till startsidan?

Design, roadtripp & iPhonebloggning..


Då var designen uppdaterad på bloggen. Kände att det var dags för en ny, en lite mer höstig design. Vad tycker ni om denna? Jag är jätte nöjd med den i alla fall. Känns ganska bra att komma ifrån det rosa.

Imorgon far jag på en lite tripp med min kusin Sara.
Blir borta till på lördag eftermiddag, så om det inte dykter upp så mycket inlägg så vet ni att jag inte sitter vid någon dator. Ska försöka blogga från iPhonen så får jag har tid och möjlighet, men kan inte lova att det blir så mycket.

Ni får i alla fall ha en bra kommande vecka, så hörs vi när vi hörs.


Emz

Det var en riktigt fin och höstlig design du gjort :)



Ha de så bra i vildmarken och se upp så ingen ren springer bort med er ;)



Kram!



| http://emmelisa.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)