Tillbaka till startsidan?

Lite allmänt surr om ditt och datt..


Nu är jag hemma igen och sitter vid min dator och bloggar. De senaste uppdateringarna har ju varit mobiluppdateringar. Men det kvittar, så länge det uppdateras.

Har haft det riktigt mysigt hemma sen jag kom hem. Hjärtat hade städat lägenheten så fint, kramade om mig massor och vi myste ihop oss framför tv'n med lite gott igår kväll/natt. Sen var det gudomligt att somna i hans famn under natten och vakna i hans famn på morgonen. Finns ingen bättre än mitt Hjärta! ♥

Idag har vi varit och köpt lite grejer till vårat nya skrivbord. Skrivbordet vi gjorde för cirka ett år sen har blivit så rangligt och tapeten vi tapetserade den i har blivit så nött. Så går det då man missar att köpa plast och plasta in bordet innan användning. Men skit samma, nu har Hjärtat i alla fall varit riktigt duktig och byggt ett nytt skrivbord åt oss. Ett mer stabilt ett. Så nu ska vi ta och "slå in den" så den inte ser så "trääig" ut och sen ställa det på plats. Kommer att bli jätte bra.

Jag lär fota med iPhonen
och lägga upp lite bilder senare eftersom att jag ännu inte hittat den där satans kabeln till kameran. Vettefan vart den har tagit vägen.. Det är som att någon har ätit upp den eller nå..


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)