Tillbaka till startsidan?

Mina iPhone appar..


Här kommer ett inlägg tillägnat mina iPhone appar, för visst har jag sagt till er att jag har köpt mig en iPhone? Det är väl cirka två månader sen jag skaffade den och jag är riktigt nöjd med den. Därav hade jag nu tänkt visa vad jag har för appar och skriva lite kort om dem.



BLOGLOVIN - Självklart har jag Bloglovin i telefonen. Var jag än är kan jag alltid läsa mina favoritbloggar.
BLOGG.SE - Även denna är ett måste. Men den funkar lite halvdåligt ibland, de kanske borde uppdatera den?
MR GOSSIP - Senaste kändis skvallret. En app mest för att roa, har man lite att göra på kvällarna så är det bara läsa.
FACEBOOK - En app som, mer eller mindre, alla har tror jag?
WORDFEUD - Alfapet när den är som bäst. Spela lite? TheNiiN var namnet, bara adda.
MAHJONG - Ett brick spel som jag inte kan leva utan. Har du aldrig spelat det så tycker jag att du ska testa.
UTLÅNAT - En app som håller reda på allt jag lånat ut och allt jag lånat. Bra då minnet inte är det bästa.
MITT SALDO - Precis som det låter, fast inte i mobilen utan på banken. Smidig app som håller koll på kontot.
KLICK - Aftonbladets nöjesblad i en app. Samma som med Mr Gossip, en app för att roa om man har lite att göra.
MITT TELIA - Håll koll på saldo, administrera ditt abonemang och massor mer erbjuder denna app. Bra att ha.
TWITTER - En app som används sällan, men som finns. Kanske borde bli en flitigare Twitter-användare?
TUNEIN RADIO - En webbradio app som låter dig lyssna på din favorit radiostation. Du kan även spela in program.
ÖVERSÄTTARE - Precis som det låter, en översättare som översätter vilket ord/vilken mening från/till vilket språk du vill.
IWALLPAPERSHD - En app full i bakgrundsbilder. Vill man inte ha en personlig bakgrundsbild så är dessa appar riktigt bra.
DIY THEMES - Likadan som iWallpapersHD fast andra bakgrundsbilder. Lite mer stilrena bakgrunder.
BLOCKET - Kollar man blocket minst en gång/dag då är denna applikationen ett måste.
TRADERA - Är ingen flitig Tradera användare, men nog blir det något köp då och då därifrån.
ICA - Skriv inköpslistor, kolla recept, hitta närmsta butik. Loggar man in kan man se personliga erbjudanden m.m.
HEMNET - Appen man bör ha om man kikar efter hus. Kul att kika och drömma sig bort lite.
WALLSSTAND - En app jag precis har laddat hem, har inte riktigt hunnit kolla vad det är. Om ni vet får ni gärna berätta.
MIN RESA - Appen för att hålla koll på resor med SJ. Perfekt för mig som då och då reser söderut och norrut.
HEYTELL - Skicka ljudklipp till varandra gratis istället för sms. Jätte lätt att använda och super smidigt.
WATERMYPHOTO - En app som redigerar och gör om dina bilder. Lägger på vatteneffekt.
OLDPHOTOPRO - Likadant här. En app som redigerar och ger dina bilder ett gammalt utseende.
LÄKEMEDEL - Applikationen som hjälper dig att hålla koll på läkemedel. Tillgång till bipacksedlar osv.
FFD TEST - En app som kollar om du är deprimerad eller inte, inget att ta på allvar. Mest på skoj.
P TRACKER LITE - Denna applikation hjälper dig att hålla koll på din mens. Super smidigt att ha full koll på läget.
PLATSBANKEN - Arbetsförmedlingens platsbank i en applikation. Nu kan du smidigt söka jobb och spara annonser.

Det var mina appar. Har ni några appar som är super bra, så får ni gärna tipsa mig. Detta är ju inte alla appar jag har i telefonen, har faktiskt en hel drös till. Men jag orkade inte ta med alla denna gång. Kommer nog någpt fler inlägg om detta senare. Eftersom att lagret fylls på och sen lär det kanske komma enstaka app-tips.

Som sagt, har ni en app som ni anser att jag bör prova? Skriv en kommentar och tipsa mig.


ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Oh, det var några appar som jag inte har där! Har nästan 300 appar på min mobil .. :O Lite för mycket .. hehe

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)