Tillbaka till startsidan?

Your a pain in the but..


Nu har vi precis kommit tillbaka till skogen efter att ha varit en sväng på Kvantum. Har handlat en korsordstidning, dricka och lite annat smått man kan mysa med i husvagnen ikväll.

För er som inte redan listat ut det så är jag ju självklart uppe i Kiruna hos mamma. Därav säger jag skogen. Jag har det riktigt bra här, är dock redan less en sak som inte behöver nämnas och jag saknar Nils som en tok. Men det är bra att sakna varandra ibland.

Det är tur att Blogg.se har släppt en app för bloggande. Har nog inte skrivit såhär många inlägg på samma dag på riktigt länge.

Bilden har inget med inlägget att göra. Det är en random bild som jag tog med iPhonen tidigare idag. Jag tyckte att den blev fin så då får den pryda kvällens inlägg.

 



Tant Kim | Design & Layout

Tack så jätte mycket tjejen. Du hade dock glömt bloggadressen i din kommentar men jag kommer ihåg din adress. ;) Hoppas du också har en strålande dag. Kramar

| http://tantkim.com
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)