Tillbaka till startsidan?

Åker till Arvidsjaur över helgen..


Som det ser ut just nu så kommer det inte att bli några inlägg från mig i helgen. Vi drar en sväng till Arvidsjaur och vilar upp oss. Behöver få komma bort lite grann, och där har jag ingen dator samt att jag vill inte vara otrevlig och sitta vid datorn.

Kommer det något inlägg från mig så är det i såna fall från min nya mobil. Men det återstår att se.

Ha en trevlig helg allihopa så hörs vi åt veckan igen!


Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

Hoppas du får det trevligt där! =)



sv: ja visst var örhängena fina! :D

Hihi ja det ska jag verkligen göra! Är lite svårt eftersom vi har sneda fönster, men det borde ju finnas någonstans...



Haha ja visst är kalvarna lite söta! Men håller med dig om att de är rätt läskiga..



Jaa!! Vill se! :D



P.S Såg du att jag skrivit om bloggvinsten? Blev verkligen SUPERGLAD! :D

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)