Tillbaka till startsidan?

Smyg information om kommande tävling..


Det kommer att dyka upp en tävling under kommande vecka i samarbete med Vuxenshoppen. En tävling som rör enbart tjejer och produkten som tävlas ut är en produkt som alla tjejer använder och har användning för. Det är fortfarande inga leksaker, mitt samarbete med Vuxenshoppen gäller inga leksaker utan endast tillbehör och andra grejer som kan vara bra att ha eller som man verkligen har användnig för.

Så jag tycker att alla tjejer där ute ska vara med och tävla i kommande tävling. Att vinna denna produkt vore guld, för den är inte billig att inhandla. I alla fall inte om man vill ha bra kvalitét. 

Nu har ni fått lite smyg information om kommande tävling. Jag hoppas, som sagt, att alla tjejer där ute som läser min blogg är med och tävlar. Jag vet att det är något som kommer att komma till anvädning.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)