Tillbaka till startsidan?

Blommor och bin, utan bin..




Är det någon som vet vad dessa tre är för sorts blommor? Jag har noll och nada koll på blommor, men jag skulle gärna vilja veta vad dessa är för några så jag kan läsa på lite grann om dem. Jag vet att dem är väldigt begärliga för katterna, om de fick skulle de säkert tugga i sig dessa på några sekunder.

Kan någon vänlig själ berätta vad det är för blommor?


Lisa

Jo bara bra! :)<3

Ann-Christine Forsberg

3:e kortet ser ut som en sådan som jag har "Jukkapalm" första kortet ser ut som en Garderobsblomma..dock den i mitten kan ja inte säga hundra men ser ut som en sorts tungblomma..men är itne säker på de..men första och tredje är ja gode säker på..

| http://mammaanki.blogg.se/
Lisa-Maria

Texten handlar om att jag fått praktik och sedan sommarjobb i Piteå, annars var mina planer på att flytta uppåt igen :) Men pga det så blir jag kvar, vilket jag är jätteglad för, men hade hunnit ställa in mig på att det var dags att lämna.. :)därför känslorna är så delade

Zandras Nya Dagbok

Hej!:)

Tack för tipset om dina tävlingar! Men tyvär har jag varken iphone eller barn, och känner inga nära som har det så heller.. Men säg gärna till om en annan tävling skulle bli aktuell :) Kram

Lisa-Maria

Den gör ju verkligen det, och som jag skrev man borde vara ännu mera drastisk..

Ja det är några stycken.. Och ändå tycker jag det är alldeles för lite ;)



Ja precis, så är nog tanken såvida jag inte får fortsatt här men det återstår att se :) Just nu känns det som om det år så långt borta :)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)