Tillbaka till startsidan?

Hear my orders, question me and die...




Här har ni Sabatons senaste låt.. Faktiskt helt okej, om ni frågar mig. Den svenska versionen är inte lika bra som den engelska. Deras senaste album ska ju släppas i två olika exemplar - en där de sjunger på svenska och en där de sjunger på engelska. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Jag föredrar nog engelska eftersom att jag är så ovan att höra dem på svenska.

Lyssna och njut av deras senaste. Albumet (som släpps den 25 maj) heter Carolus Rex och hela plattan kommer att handla om stormaktstiden i Sverige. Hur intressant är inte det på en skala? Deras tidigare album har bara handlat om krig och missöden utanför Sverige, mest andra världskriget. Men denna kommer rent att handla om Sverige. Kanske därför de släpper två olika exemplar av skivan?

En skiva jag verkligen måste införskaffa när den är släppt, både på svenska och engelska.





Vínnaren av tandkräm och munskölj från Brilliantsmile är dragen, och det blev ingen annan än Josefine Holmberg. Jag har mailat dig, så jag hoppas att du svarar snarast. Ett stort grattis till dig!


Josefine

Tack så jättemycket åter igen! Har svarat på ditt mail (:



Kram Josefine

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)