Tillbaka till startsidan?

I won't let the world break me..




En av mina nya favoritlåtar. Jag har hur många favoriter som helst. Men denna ligger nästan i topp för närvarande. Skulle kunna lyssna på den på repeat i hur många dagar som helst. Den har ett bra gung. Jag älskar den helt enkelt! Så jävla bra..



Lisa-Maria

Nej verkligen inte, menmen förhoppningsvis hittar jag en orange lampa som faller mig lika mycket i smaken som den förra gjorde :)



Haha, ja exakt. Är väldigt få som förstår en skoälskare, vissa skor kan jag till och med köpa för att ha de ståendes på en hylla som prydnad och inte ens tänkt använda dom så :)



Det kommer det nog göra, vart som sagt bara lite obalans när man var så inställd på sin sak :) Är ju som tur var inte något fel med Piteå, eller att jag vantriva här :)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)