Tillbaka till startsidan?

So we'll meet again..




Det var tjejkväll på stan ikväll. Jag drog med mig Hjärtat, träffade upp brudarna och tog en sväng om på stan. Det var människor överallt och det syntes verkligen att alla hade shopping på skallen.

Vi kom oss i alla fall hem med en en del grejer.
Vit hoodie, två svarta och en mörkgrå baströja samt böckerna Den svarte Nazisten och Svenska Hackare till Hjärtat. En mörkblå hoodie, en svart tunika och böckerna Tredje Rikets Öga och Hungerspelen triologin till mig. Var en riktigt trevlig kväll med brudarna och jag är glad att Hjärtat vill hänga med (även fast det egentligen är för tjejerna), för jag köper mest bara grejer till honom när jag är och ränner i vilket fall som helst.

Nu blir det sängen och snarka lite grann. Det står jobb på mitt schema under fredag - måndag.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)