Tillbaka till startsidan?

Tävling i samarbete med Barnkalaset.se..


Nu drar vi igång ytterligare en tävling i samarbete Barnkalaset.se.

Har ni ett barnkalas på gång i hemmet? Då har du kommit till rätt tävling. Denna gången gäller det ett valfritt kalaspaket bestående av tallrikar, muggar och servetter. Låter det intressant? Tur att det är väldigt enkla tävlingsregler för att delta.



"Jag är med och tävlar om valfritt kalastillbehör med tallrikar, muggar och servetter från Barnkalaset.se hos Jennie. Var med och tävla du också! De har över 90 olika kalasteman till kalas!"

TÄVLINGSREGLER:

1 lott: Skriv "Jag är med" i en kommentar samt lämna din mailadress. Gilla Barnkalaset.se på Facebook här och min blogg på Facebook här. Lämna ditt Facebook namn så jag kan kontrollera att vinnaren har gillat.

2 lotter: Gör allt oavnstående samt skriv ett inlägg om tävlingen på din blogg. Glöm inte att länka till Barnkalaset.se och till detta inlägg. (Ni får givetvis använda er av min bild + text)

VIKTIGAST AV ALLT! GLÖM INTE MAILADRESSEN, UTAN DEN KAN INTE VINNAREN KONTAKTAS!

Tävlingen avslutas: Fredag den 4 Maj kl: 19.00!