Tillbaka till startsidan?

When I'ts all done..




Nu är köket äntligen klart. Här ovan ser ni före och efter bilderna på förvandlingen. Eftersom att jag egentligen ville ha ett runt, vitt bord och Hjärtat inte ville ha det så gjorde vi en kompromiss. Det blev ett vitt bord i alla fall, oavsett formation. Köksbordet vi hade innan var mitt bord, och eftersom att min morfar har gjort det bordet så ville inte mamma att jag skulle göra om det, utan hon ville ha bordet då jag skulle göra mig av med det. Istället fick vi mina underbara svärföräldrars köksbord (då Åsa ändå ville köpa ett nytt, win - win situation) också valde vi att måla om bordet och stolarna men behålla skinsitsen på stolarna.

Det nya bordet är gigantiskt i jämförelse med bordet som morfar har gjort.

Efter mycket slipande, målande, all möda och värk så är vi äntligen klara med köket och känner oss nöjda.
Det är som att kliva in i ett nytt rum. Var även på stan idag med underbaraste Anneli och köpte det sista till köket i dekorationsväg.



Bordslöpare, tabletter, blomma+kruka och ljusstakarna är införskaffade idag.
Är riktigt nöjd med resultatet, känns som att jag skulle kunna bosätta mig i köket. Fyndade även en klocka igår till ett riktigt bra pris. En tjej som sålde den, och jag var ute efter en större och finare klocka till köket. Kanon!

Vad tycker ni? Hiss eller diss?


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)