Tillbaka till startsidan?

Då var julafton över för i år..


Nu är julafton över, inte klagar jag för det. Har haft en jätte mysig julafton med Kalles jul, julmat, paketöppning och mys. Lekt och busat med världens bästa lillebror. Han har fått precis vad han ville ha i julklapp, eller i alla fall majoriteten av det. Kläder är ju inte direkt något en 4:a åring bryr sig om, utan han har leksaker på hjärnan. 
 
Han fick sig en traktor, en grävmaskin, en ambulans, kläder samt en spelkonsol med över 100 spel. Kommer inte ihåg vad den hette, men jag kan tala om att han var glad. Spelnörden där. Nu får man äntligen ha telefonen i fred. 
 
Själv fick man ljus, ljuslyktor, handdukar, vinställ, världens mysigaste tofflor och ett kortspel. Jag och Hjärtat fick gemensamt en maskroslampa i början på december av mamma och Ulf som julklapp. Sen har Hjärtat fått ett skal till mobilen, parfym- och dusch set, verktyg och en törsta hjälpen (en ölhatt).  Vi har även fått oss vinterväder i form av en ny jacka och nya täckbyxor av Hjärtats föräldrar. Verkligen mer julklappar än vad vi väntade oss.
 
Om allt går som planerat så kommer jag att ge mig själv en julklapp, dock ska en nära vän till mig införskaffa den åt mig (då jag inte själv kan åka och inhandla den imorgon). Så håll alla tummar och tår att den finns i lager då han åker och köper den. Vad det är får ni veta om jag får tag i den. Iiih, så spännande.
 
Nej, nog surrat. Dags att lägga sig och sova lite grann. Ny dag imorgon, som absolut kommer att innehålla en massa bus och spelande med Tobias. Bjuder på en fin bild på Hjärtat och lill-Bias så länge. Tjoflöjt!
 


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)