Tillbaka till startsidan?

Det var på tiden med en uppdatering..


Nu har jag uppdaterat designen på min blogg. Breddat min content lite grann och fixat. Kände verkligen inte för att göra en jul- och nyårs inspirerad design, utan jag ville ha en ljus och enkel som gör att man blir glad. Behöver det såhär mitt i mörkret.
 
Vad tycker ni om denna då? Jag är jätte nöjd, skönt att enbart ha en meny att hålla reda på. Vart så less på att inte kunna fixa designen så snygg som jag vill med två menyer. Nu är den super bra, är jätte nöjd. Ska dock gå igenom och ändra lite typsnitt, har jag tänkt i alla fall. Kanske kolla på en annan bakgrund. Men själva grundkonceptet på bloggen är jag jätte nöjd med.


Emz

Det blev ju jättebra! Både lite färg och mer stilren, känns lättare att ta sig runt också. Klockers helt enkelt! :)

Svar: Visst blev det? :) Har lite småfix kvar dock. Men det tar jag lite senare, den är bra som den är tills vidare..
Jennie Johansson

| http://emmelisa.blogg.se
Hanna

Hej :) Gör du fortfarande designer? Kollade runt i ditt arkiv, och de är ju stunning :D

| http://hannalinnea.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)