Tillbaka till startsidan?

Du är värd att hyllas..


Här kommer fredagens hyllning, bättre sent än aldrig. Denna gången är det Mizca som vill hylla en av hennes guldklimpar.

Hej!

Vilket bra intiativ du har på din blogg :)
Jag vill gärna hylla Jessica .. hon fick barn tidigt och har klarat det galant. Jag tycker hon är en otroligt bra mamma, tar hand om sin dotter på bästa sätt och även om hon var under 15 år när hon blev mamma så körde hon på på bästa sätt ändå. Hon har klarat sina hinder och jag är säker på att hennes dotter får den uppfostran som Jessica vill ge henne. Hon bör uppmärksammas bara för att hon är söt, klok och en toppen ung mamma =)
http://mammajessica.webblogg.se/



Jag som lämnar denna hyllning heter Marica (men många i bloggvärlden uppfattar mig mer som Mizca) .. jag har haft kontakt med Jessica från och till i några år och har fått finfina designers av henne blandannat. Jag skriver själv en blogg som Jessica ibland kommenterar :)
Skriver du Mizca så bör hon veta vem jag är.

Tack för intiativet :)
Kramar
www.Mizca.se

 


Gör som Marica och skicka även du in din hyllning på guldklimpen i ditt liv.

Skicka ett mail till [email protected]. Berätta vem ni vill hylla och varför (vore bra om ni skickade med en bild på personen samt kanske lite information exempelvis bloggadress och dylikt om det finns). Lämna gärna lite information om er själv så jag vet vem jag ska lämna hyllningen från.