Tillbaka till startsidan?

Inget kan hindra oss nu..


Nu är lägenheten städad. Ska snart skölja ur Lillmyrans hår då vi färgbombat henne, sen ska jag duscha själv, fixa håret, sminka mig och Lillmyran, klä på mig (vet inte vad jag ska ha på mig idag dock) och sen blir det att äta lite middag. Får se vad jag hittar på för något.

Sen ikväll kommer nära vänner
och vi hade tänkt köra lite myspys med alkohol, musik, skratt, surr, spel och bara njuta av varandras sällskap. Tyckte att jag kunde dra ihop mina nära och ha lite mys då jag fyllde år förra helgen men inte kunde fira det. Jobbade då, men inte i helgen.

Jag tror att det kommer att bli kanon,
speciellt då Lillmyran är med! Kan inte bli bättre.. Nu ska jag göra lite nyttigheter, på återseende gott folk.



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)