Tillbaka till startsidan?

Tävling i samarbete med Brilliantsmile..


Nu startar vi tävling nummer tre. Denna gång gäller det den berömda tandblekningstandkrämen från Brilliantsmile.

Den är verkligen omtalad, och jag älskar denna tandkräm. Bland det bästa jag har provat, man känner sig väldigt frisk i munnen och tänderna blir verkligen vitare. Min absoluta favorit tandkräm och nu ska jag göra sex personer väldigt glada. Jag kommer att dra sex vinnare, hur tycker ni att det låter?



För att vara med och tävla gäller följande:

Skriv "Jag är med" i en kommentar, lämna din mailadress, gilla min blogg på Facebook här och Brilliantsmile på Facebook här. Lämna gärna ert Facebook namn. Svara gärna på frågan: Vem skulle du ge ditt vackraste leende till?

Kom ihåg att följa reglerna, annars diskvalificeras du! Mailadressen är viktig!
Tävlingen avslutas den 2 mars kl 19.00!


Kim

Jag är med :)

|
Johanna S

Låter toppen :)



Jag är med!

Gillar på facebook under mitt namn Johanna Svensson



Jag skulle le åt hela världen :]



Kram

Paul

Jag är med och gillar på facebook med namn Paul M Holm.

Jag hade velat ge ett vackert leénde till min svärmor som jag älskar högt.



MVH Paul

|
Madeleine

Jag är med :)



Svar på din fråga: Jag har ingen att ge mitt vackraste leende till, däremot vet jag vem jag skulle kunna tänka mig att ge min ondaste blick till ;)

| http://madeleeeine.blogg.se/
Sara w

Jag är med :)

Jag skulle ge mitt vackraste leende till den som är värd det :)

[email protected]

| http://sarawesterberg.blogg.se/
moa

Åh, vilken möjlighet! Jag är gärna med då precis min Brilliant Smile tandkräm tagit slut, i just love it! Man känner sig verkligen oerhört fräsch och fin efter varje användning. Jag gillar redan din blogg och Brilliant Smile på facebook. :)



Och på frågan, vem jag skulle ge mitt vackraste leende till? Då måste jag säga min sambo Emil. Jag har alltid varit så osäker över mina tänder. Har alltid skymt dem och skämts över dem. Så isåfall skulle jag chocka och blända min fina Emil med ett leende. :)

| http://moathemoses.blogg.se/
Carolina Pohjola

Jag är med :)



Skulle ha varit roligt och testa något nytt och så kan jag chocka min pojkvän med mina vita tänder :)



Gillat på Facebook, Carolina Pohjola

[email protected]

Linda

Åh vilken trevlig tävling:D

jag är gärna med. Jag har gillat på fb i namnet Lindas Linnros. Båda sidorna då ^^

Vem skulle jag ge mitt vackraste leende till? jag skulle ge det till min älskling Christoffer som jag varit tillsammans med i över 3 år och en underbar tid tillsammans. Efter 1,5 år med tandställning är mina tänder gula och behöver lite extra vård :)'

Mvh Linda Linnros

hanne

Jag är med! :)

| http://belieberswag.blogg.se/
Lina Johansson

Jag är med !

Gillar er båda på FB !



Skulle vilja ge mej själv det leendet i födelsedagspresent på onsdag ;)

| http://liiinaj.blogspot.com
Cassandra

Jag är med, gillar (Cassandra HS)

Hade velat ge mitt vackraste leénde till mig själv i spegeln hahaha.

Kram

| http://canicos.blogg.se/
Camilla Sandmark

Hej!

Jag är med! Gillar på fb i samma namn!

Jag skulle le åt alla trevliga kunder på mitt arbete,så kanske jag "gör" deras dag..!

|
Pernilla W

Min älskade hund Zigge <3

För att han alltid gör mig Glad :)

Gillar på fb (Pernilla Wamsjö)

|
SannaHKK

Jag är med :) och har gillat er båda!

FB: Sanna Hoffrén Kanala

Mail: [email protected]



Jag skulle ge mitt vackraste leende till min familj, som alltid ställer upp på mig till 100%, älskar dem!

| http://sanneiz.bubbleroom.se/
Josefine

Jag är med (:

Gillat på fb med namnet Josefine Holmberg.

Jag skulle ge mitt vackraste leende till min kära Jonas. Så många vackra leenden som jag fått av honom<3



[email protected]

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)