Tillbaka till startsidan?

Ååh! Gulle, gulle du..


Var precis in på Lillmyran's blogg (min lillasyster om ni inte redan listat ut det). Vad tror ni att jag hittar där? Jo, detta inlägg.

Ååh! Gulle, gulle dig. Tack för att du finns du med, vad skulle jag ha gjort utan min Lillmyra? Hon har varit ett sånt otroligt stöd och så lätt att prata med då man verkligen har behövt. Trodde aldrig att jag och Madeleiné skulle komma så bra överens eftersom att vi har haft våra upp och nedgångar hela vårat liv. Vi har aldrig riktigt kommit överens. Men nu, sen vi växt upp och varit med om vissa händelser, så har vi kommit varandra så mycket närmare.

Tack söta du för att just du är du, och för att du finns. Du har blivit en av mina närmaste och med dig kan man prata om allt. Så mycket som jag har anförtrott mig åt dig på sistonde, och släppt in dig i mitt innersta, har jag aldrig gjort med någon annan. Blod är tjockare än vatten, visst är det så?



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)