Tillbaka till startsidan?

Du är en riktig klippa, och du är underbar ♥




Vad skulle man göra utan riktiga vänner? Anneli har stått vid min sida i vått och torrt. Visst, vi har haft våra med och motgångar vi också, precis som alla andra. Men vi hittar alltid tillbaka till varandra och vi är alltid ärliga med varandra. Säger vad vi tycker och tänker utan problem. Det är inge svammel mellan oss och inge skit, utan raka rör. Precis som det ska vara. Jag och Anneli har aldrig bråkat, aldrig varit osams. Däremot har vissa satt käppar i hjulen för oss, tråkigt men sant. Men vi vet alltid vart vi har varandra. Du är och förblir min bästa vän! ♥

Bland de bästa råden jag får, får jag från Anneli. Hon är en klippa, en ängel. Jag vet inte riktigt vad jag skulle ha gjort utan henne. Vissa vänner förtjänar att lyftas fram då och då, och Anneli har hjälpt mig mer än någon annan de senaste dagarna. Vi har haft djupa samtal och vi har skrattat så vi nästan kiknat. Hon förtjänar uppmärksamhet.

Det borde finnas fler vänner som du! Alla bör ha en egen Anneli i sitt liv. ♥