Tillbaka till startsidan?

Fuck of and die..


Om lite mer än 5 timmar så har jag varit vaken i 24 timmar och på det har jag jobbat ett 10 timmars pass. Lite jävla nöjd är jag. Men nog fan är hjärnan som gröt alla gånger, känns som att jag inte riktigt kan tänka klart i alla lägen och för att inte tala om humorn. Fyfan vad dålig humor man har när man är trött, man skrattar fan åt allt och inget.

Aja, i veckan kommer
det upp en tävling, ett sponsrat inlägg och allmänna inlägg. Jag fiskar för fullt för att se så det kan komma igång i alla fall två tävlingar, men än så länge har jag bara en på lager. Det får duga så länge.

Nu spela Alice och sen typ dö lite eller nått..


Emelie

Var försiktig med det fina du har, knoppen! Även om jag vet hur det är! Så gjorde jag jämt när jag jobbade natt! Ha en fin dag :)

| http://lyrefors.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)