Tillbaka till startsidan?

Ge någon ni känner lite uppmärksamhet..


Nu är dagens hyllning framdragen, och den kommer att publiceras senare i eftermiddag. För att det skulle bli rättvis så använde jag mig av random.org och drog fram ett nummer och sen räknade jag mig igenom mailen jag har fått.

Jag kommer att publicera alla hyllningar jag får in, det lovar jag. Så ni behöver inte oroa er för att er hyllning inte ska få visas.

Nu tycker jag att ni ser
till att skicka in fler hyllningar till mig. Det finns alltid någon i ens närhet att hylla, man är aldrig ensam och man gör aldrig allt ensam. Det finns ALLTID minst en guldklimp som finns vid ens sida och hjälper en. Så låt den speciella någon få lite extra uppmärksamhet.



Se nu till att hylla någon i er närhet som förtjänar lite mer uppskattning och uppmärksamhet än vanligt. Ni har till torsdag kväll på er att skicka in eran hyllning till mig. Varje fredag publicerar jag veckans hyllning.

Skicka ett mail till [email protected]. Berätta vem ni vill hylla och varför (vore bra om ni skickade med en bild på personen samt kanske lite information exempelvis bloggadress och dylikt om det finns). Lämna gärna lite information om er själv så jag vet vem jag ska lämna hyllningen från.