Tillbaka till startsidan?

Kinect, kinekt, knekt, knikt?.. Kinect helt enkelt!


Ikväll blir det kinect lir i goda vänners sällskap. Ska bli riktigt skoj.

Hjärtat köpte sig ju ett Xbox 360 med Kinect + spel som julklapp åt sig själv, så då passar det bra att bjuda in lite vänner och spela lite spel. Alltid roligt att umgås på andra sätt än att bara surra.


Källa: google.se

Har ni spelat kinect någon gång?


Anna T

Kinect är ju verkligen sjuuukt roligt :D har en kompis som har det, är ju gött att det är som träning också men inte jobbigt haha får sån adrenalinkick!

Allt bra med dig?

alexandra ekstrand

sv; ja, äntligen ellerhur? ;) tack för att du delade din åsikt!

PUSS

Anna T

sv: Jorå de e bra här med :D chillar med killen och har kollat på the voice med han å kompisar. Känner mig lite småtrött nu. Göra i helgen då?

Anna T

sv Okej, nää jag måste försöka skriva på mitt långfilmsmanus haha, ska helst ha 20 sidor skrivna tills söndag xD

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åååh vad kul! :D jag har aldrig spelat men vill!



- ja verkligen gulligt av honom. :) Och verkligen inte illa! Jag och killen firar snart två år, hihi

Vad snäll du är! Men du borde verkligen ta åt dig! Jag menar inte att bara dina ögon är snygga, hela du! Ta åt dig kvinna! ;D

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)