Tillbaka till startsidan?

Nyårspresent av underbaraste Hjärtat..


Jag fick mig en nyårspresent av Hjärtat. Vi hade beslutat att inte ge varandra några julklappar i år, utan istället ge varandra något fint på nyårsafton eftersom att vi firade 3 år som förlovade då. Jag har ännu inte hittat det jag ska ge till honom (fy skäms på mig!) enbart för att jag inte vet vad han vill ha samt att jag vill ge honom nå bra.

Hjärtat själv var världens sötaste och köpte exakt det jag surrat om ett tag nu att jag velat ha. Min syster har en Norrbottensring och när jag såg hennes så blev jag ju självklart riktigt sugen själv på den. Den är så oerhört vacker. Nils och Madde smusslade och tisslade kring presenter, sa grejer till varandra som jag inte förstod och som jag inte fick veta. Sen på nyårsafton plockade Nils fram en liten present som jag fick öppna, och vad tror ni låg där i?



Min alldeles egna Norrbottensring. Fy satan så glad jag blev, och fy satans så snygg den är. Jag trodde verkligen inte att han skulle köpa den till mig nu, utan om något trodde jag i såna fall att den skulle komma när jag fyller år. Överraskad vart jag, och överlycklig är jag.

Tusen tack älskade, älskade Hjärtat! Du är världens bästa och helt underbar


ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åååh vad fin! :D Och grattis i efterskott till er treårsdag!



- NAAW! Bästa kommentaren! <3 Varför är du alltid så söt? Tack gulliga du. Men jag tror du pratar om dig själv. ;) Du är sjukt snygg bruden! Dina ögon är to die for!

| http://adara.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)