Tillbaka till startsidan?

Omoget, omoget och omoget..


Fjortisfester och fjantfasoner är verkligen inte min grej. Det märks verkligen att man har växt upp, att såna där grejer är över sen länge.

Sneda blickar, irritation, bråk över en tjej (som inte ens var intreserad av nån av dem) och löjligt beteende är verkligen ett tecken på att man inte växt upp. Märks att man har "umgåtts" med "småbarn" födda efter -92.

Nu behöver ju inte alla ni födda på 90-talet ta åt er för de är inte riktat till er, utan de man umgåtts med i kväll har verkligen varit extrema, människor som fan inte ska vistas ute bland folk och självklart var de, i mina ögon, "småbarn". Har man ett omoget beteende så är man ett barn, punkt slut.

Jag känner en tjej som är född -92 och man kan verkligen inte tro att hon är född då, hon är så smart, klok och har verkligen ett moget beteende.

Så alla som är yngre än mig är inte barn, utan ert beteende definierar hur jag klassar er. Då spelar det ingen roll när ni är född, ni kan lika gärna vara flera år äldre än mig men klassas i mina ögon som barn på grund av ert beteende.



Johanna S

Inte min grej heller, går ju knappt på fest nu för tiden för är alltid en massa gnäll och skit osv. Sen en massa omogna som beteer sig som riktiga idioter.. Dock inte alla i min umgänges krets men en hel del umgås med riktig omogna människor så man vill inte ens gå på festen!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)