Tillbaka till startsidan?

Stor tävling i samarbete med Vuxenshoppen!


Nu har det dragits igång en riktigt stor tävling från Vuxenshoppen. Tävlingen hålls på 4 olika bloggar och jag har fått äran att vara en av dessa bloggar.

Detta är bland det största tävlingarna jag fått äran att delta i samt att tävlingsreglerna är väldigt enkla. Missa inte er chans till att vinna fina priser.




1:a pris är en We Vibe 3 (1195:-)
2:a pris är en We Vibe 2 (895:-)

För att delta i denna tävling krävs följande:

Köp EN produkt från Vuxenshoppen, (priset spelar ingen roll). När ni beställt meddelar ni mig om det (behöver inte veta vad ni köpt, bara att ni handlat) samt att ni lämnat namn och er mailadress (samma mail som på ordern).

När jag mottagit er kommentar om att ni har handlat och är med och tävlar så skickar jag era uppgiter till Vuxenshoppen som därefter skickar ut ett lottnummer till er via mail.

Väldigt simpelt och en riktigt rolig tävling, tänka att få vinna något så roligt som en We vibe.

Tävlingen pågår till den 5:e februari och hålls som sagt, för närvarande, på 4 olika bloggar.
Lycka till!