Tillbaka till startsidan?

The dreams in which I'm dying, are the best I've ever had..


Vet ni vad? Jag är grymt imponerad på mig själv. Hela denna vecka har jag lyckats kliva upp kl 06.00 utan att jag måste. Jag har lagt mig såpass att jag vaknar kl 06.00 pigg och alert. Är så imponerad över att jag har kunnat sova. Visst, de första två nätterna var jag tvungen att ta sömnmedicin för att få ordning på dygnen och sömnen. De andra tre nätterna har jag klarat mig bra utan. Jag tänker inte krypa under stolen med att det nog är sömntabletterna som har hjälpt mig mest med att sova, men ändå. Fatta känslan att få sova hela nätter utan att bli störd, utan att behöva ligga och vrida och vända på sig. Då spelar de ingen roll för mig om jag har tagit sömntablett 2 av 5 nätter. Utan då är jag bara lycklig över att få sova..

Åh, jag är så glad. Hoppas verkligen att jag kan ha en lika bra vecka nästa vecka. Visst håller ni en tumme för mig?



Caroline

Självklart gör jag det! :) Skönt att du har fått sova :)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)