Tillbaka till startsidan?

Träningsvärk är ett bra tecken..


Nog kan man snacka om att jag har träningsvärk i armar, rygg och axlar idag efter spelandet igår. Men helvetes kul var det. Så roligt att jag hat bjudit över två tjejer små att spela lite mer med mig. Så vi blir lite vänner idag igen  som spelar, undra hur ont jag kommer att ha i kroppen imorgon då jag ska jobba?

Äsch, lite träningsvärk har ingen dött av. Bara skönt att veta att man faktiskt har gjort något vettigt.



Emz

Får man komma å joina spelandet nån dag? Jag är riktigt nyfiken på det där med kinect :)



Jag kan ta med en rockring som träning också ;)



Kram!

| http://emmelisa.blogg.se/
Johanna

Åh va fin du va i håret :)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)