Tillbaka till startsidan?

What a glorious feeling...


Bra dag idag, än så länge i alla fall.

Igår kväll somnade jag tidigt så imorse vaknade jag kl 06.20. Riktigt skönt att kliva upp då, fixa och dola lite grann. Äta frukost, fixa frukost till Hjärtat som skulle bege sig till Luleå på morgonen. Säga hejdå till Lillmyran, som nu har åkt hem, tråkigt men sant.

Sen samtal från läkaren, snacka om bra läkare jag har. Hon lyssnar ordentligt på mig och gör allt hon kan för att hjälpa. Har fått lite tips på hur jag ska göra med min sömnmedicin för att kanske få lite bättre dygn än de som varit. Det är inte riktigt normalt att bara sova 7 timmar på över 60 timmar, eller vad tror ni? Nu är allt uppdaterat och jag känner verkligen att jag får den hjälp jag behöver.

Efter samtalet så chillade jag lite grann, inväntade Sara som skulle komma och träna med mig. Så nu har jag både tränat i 1,5 timme samt hunnit få i mig lite lunch med Hjärtat. Nu fattas bara en lång och varm dusch (så länge varmvatten finns vill säga) och sen stöka undan i lägenheten. Har lite fix att göra.

Ikväll blir det förmodligen att
ta en sömntablett också (läkaren sa att jag kunde testa att ta sömntablett 2-3 dagar i rad för att se om det hjälper för att få bra dygnsrymt resten av veckan, ett litet test) om jag nu inte somnar direkt jag lägger huvudet på kuden. Det återstår att se.

Jag har då en riktigt bra dag än så länge, känner verkligen att allt är helt okej. Finns nog inget som kan ändra på det, i alla fall inte för stunden. Jag vet vart jag har alla, och jag vet hur allt ligger till.

Payback's a bitch!



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)