Tillbaka till startsidan?

What if.......


Ja, klockan är 02.07 och jag har inte somnat ännu. Hm, kommer att bli en intressant morgondag. Jag och lillmyran ska åka med Hjärtat till Emmie strax efter 7.30 och sen ska jag på möte kl 10. Natten som var fick jag 4 timmars sömn och än så länge har jag inte fått nån timmes sömn. Det är riktigt sugit.

Finns det något jag hatar så är det verkligen dessa jävla sömnproblem. Ingen som vill ta dem ett tag så jag får sova som en vanlig människa?



The Life Of Yarp - Live your life before someone else does it for you.

Vad fin du är :)



SV Tycker du? Tack =) kanske vågar mig på det igen, haha. Vågade inte heller först, men trivdes i det sen när jag vant mig :).



Vet inte vem jag vill hylla faktiskt.. Kan inte hylla mig själv, för är inte stolt över något jag gjort eller åstadkommit.



Kram

| http://yarp.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)