Tillbaka till startsidan?

Ännu mer dille på tillbehör..


 
Det går verkligen inte att få nog av iPhone skal och iPhone tillbehör. Hur fina är inte dessa skal egentligen från Playman.se? Du kan skapa ditt egna skal, med valfri bild och text. Det tror jag att jag ska prova. Hur kul vore det inte att gå omkring med ett skal som man har skapat själv?
 
De har även ett skal med inbyggt tangentbord till iPhone för de som är less touch. Dock så saknar tangentbordet "å, ä, ö", så det blir att skriva på engelska om man använder det. De borde fixa skandinaviskt tangentbord så vi kan använda det med vårat språk också.
 
Är du sugen på skal och tillbehör till din mobiltelefon så tycker jag att du ska kika in på Playman.se. Har du tur så hittar du tillbehöret eller skalet som du suktar efter. De säljer inte bara tillbehör och skal till iPhone, utan många andra mobilmärken också.


Sara ~ Candis

SV. Det är dom veeerkligen :D älskar det. Köper man fler så kan man ju kombinera färgerna hur man vill också.
Det heter PhontPhreak's Handwriting :D

| http://candis.se
Emz

Jag utmanar dig att göra mig roliga lista! Svara om du törs ;D

Kram!

| http://emmelisa.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)