Tillbaka till startsidan?

Jisses..


Nu har min stackars lilla blogg stått stilla för länge.. Men orsaken till det är väldigt enkel, jag har jobbat arslet av mig. Sju av nio dagar för att vara exakt, och de två dagarna jag var ledig ville jag inte spendera framför datorn för att göra inlägg. I stället valde jag att umgås med vänner och bara vara. Denna vecka jobbar jag "bara" tre dagar, så det kan ju resultera i några fler inlägg. Har tre E-turer (16-01) framför mig med start på onsdag, kommer nog att gå vägen.

Nu ska jag kika vad vi ska hitta på till middag idag. Sen får vi se vad det blir ikväll. Lämna gärna en kommentar eller två om vad ni vill att jag ska skriva om, vore bra med lite tips då inspirationen tryter. Kommer några fler inlägg från vår resa till Värmland, men kan vara kul att läsa något annat också emellan åt.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)