Tillbaka till startsidan?

I wanna fly high as an eagle..


Är det någon av mina läsare som ska ut och resa eller är ressugna? Det vet jag att jag är. Jag skulle vilja fara ut och resa, se världen. Eftersom att jag aldrig har varit utanför Sveriges gränser så lockar omvärlden extra mycket. Det är planerat att jag och Hjärtat ska resa iväg åt våren. Vi har ett resmål i sikte och vi håller på att spara ihop pengar, men frågan är ju bara vad ska man flyga med och med vilket bolag ska man boka? Man vill ju komma undan ganska billigt.

Jag har fått många tips från arbetskollegor och vänner angående vilken sida som man ska kolla resor och hotell på. Men jag tror att jag har hittat sidan jag kommer att använda mig av. Hitta billiga flygresor hos Bokasmart.se. Det är en shoppingagent där du kan jämföra priser på flyg, hotell, hyrbilar och sistaminuten-resor. Hur bra låter inte det? Att man kan jämföra priser är ju riktigt bra.



Nu är jag riktigt sugen på att dra iväg.
Vart skulle ni villja resa?
Har ni någon speciell plats ni vill åka till?


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)