Tillbaka till startsidan?

Ja, så ligger det till..


Ont i fötterna har jag. Har varit i Skellhell med bästa Anneli idag. Shoppat och surrat. Eller, shoppat? Fick nästan ingen med oss hem.. Vi har blivit ganska snikna med åren tror jag. Hade tänkt hitta lite grejer till hemmet, men de har inte så mycket butiker i Skellhell för ens hem. Så det blev som inget med det. Köpte lite underkläder och en parfym till Hjärtat istället.

Nu har jag precis städat i ordning lite grann här hemma, ska ta och plocka lite mer innan jag känner mig nöjd. Sen ska jag antingen få besök eller lösa lite korsord, det beror lite på. Har en ensam helg i helgen, och det är ganska skönt. Kommer att sakna Hjärtat massor, men någon var tvungen att stanna hemma för att ge Mew medicin. Längtar dock tills Hjärtat kommer hem för då får jag kramas också får jag nya möbler till köket! Dubbel vinst..

Nu åter till plocket, på återseende.


ADARAS.se - din bloggtidning på nätet

det är skönt när det blir lit städat runt en! :)

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)