Tillbaka till startsidan?

John Carter of Earth becomes John Carter of Mars..




Igår var jag och Hjärtat på bio och såg John Carter i 3D. Riktigt bra film faktiskt. Enda nackdelen med att se den på bio var att den var 2,5 timmar lång och man satt väldigt obekvämt. Men helt klart en film jag kommer att se igen hemma. Eftersom att det är en Disney film så är den inte lika fartfylld som man hoppats att den skulle vara, men den var bra i alla fall. Jag fastnade för en speciell karatär, vilken nämner jag inte.

Filmen handlar om John Carter, en veteran från inbördeskriget, som hamnar på Mars. En konstig planet som bebos av 12 meter höga barbarer. Han blir en fånge hos dessa varelser. När han flyr så möter han en prinsessa som är i desperat behov av hjälp.

Den låter inte så bra på papper, men när man sett trailern så fastnar man.



Har ni sett denna film? Om inte, då tycker jag verkligen att ni ska göra det.




Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)