Tillbaka till startsidan?

Just another day att work..


Tror ni att det blev någon fotografering igår? Svar: Nej!

Jag kom hem, åt middag och sen slocknade jag. Tror jag sov i tre timmar innan jag vaknade. Våfflor har en tendens till att göra mig helvetes trött. Men satan så gott det är. Hade inga större problem med att somna om i natt. Men nog är jag ganska sliten idag.

Det är alltid så lugnt och skönt på avdelningen jag är på i helgen. Förrutom just min jobbhelg i helgen. Igår var det kaos mitt på dagen, mycket spring, ringa samtal och surr. Men tillslut fick jag ordning. Idag är det avloppsproblem och lite kaos. Men det funkar, förhoppningsvis har allt lugnat ned sig fram till lunch. Men skönt att det händer nått i alla fall, blir ganska tråkigt då det är stiltje.

Ha en fin söndag allihop!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)