Tillbaka till startsidan?

Spela bingo eller inte?


Hur många av mina läsare brukar spela bingo? Vilken sida brukar ni använda er av? Det är många som spelar bingo och tycker att det är jätte kul. Jag har bara spelat det någon enstaka gång och jag har tyckt att det har varit riktigt kul. Jag har dock aldrig spelat om pengar, eftersom att jag har varit så rädd för att förlora. Men jag har spelat gratisbingo några gånger.

Jag har många gånger funderat på att spela lite bingo. Dock vill jag helst spela på en riktig bingobräda och inte på internet. Det verkar roligare att lyssna när det ropas upp nummer, man kan spela med några nära vänner och bara njuta av upplevelsen. Att spela över internet är inte riktigt samma sak, det blir inte samma upplevelse.

Man kan ju även spela bilbingo på vissa ställen i landet om man känner för det, då behöver man inte sitta instängd i en bingohall. Men bilbingo förstår jag mig inte riktigt på heller. Hur gör man då? Blir det inte bara bökigt att sitta i bilen och spela bingo?



Vad föredrar du?
Att spela bingo på internet eller i verkliga livet?
Har du spelat bilbingo någon gång?


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)