Tillbaka till startsidan?

Wella Pro Series och Posh..




Jag har fått hem två produkter från Wella som jag ska prova och dela mina åsikt kring. Som medlem på Goodiebag får man erbjudanden om att få hem en goodiebag innehållande vissa produkter som man senare ska dela sin åsikt kring.

Denna gången är det produkter från Wella Pro Series. Deras Air Mousse Volume och Hair Spray Max Hold. Jag har alltid tyckt om Wellas produkter, dem är riktigt bra och de luktar gudomligt.

Eftersom att jag har väldigt bångstyrigt hår så behöver jag produkter som ger ett starkt fäste och som sitter hela dagen. Hårsprayen sitter riktigt bra och riktigt länge, helt klart en ny favorit. Den ger långvarig stadga och hjälper till att hindra flygigt och frizzigt hår. Helt klockrent. Air Mousse Volume ska trolla fram volym i håret och ge bättre grepp. Den ska vara lätt att borsta ur, lätt att använda, hålla i upp till 24 timmar och ge ett skydd mot UV-strålning. Jag tycker verkligen att den funkar riktigt bra. Precis som förväntat.

Jag har alltid höga förväntningar när det kommer till Wella, eftersom att deras produkter har hög standard. Än så länge har jag aldrig blivit besviken. Deras produkter är underbara och väldigt snälla med mitt hår.

Tidningen Posh följde även med i min goodiebag. Den har verkligen gett mig lite tips och idéer på vad jag ska blogga om den närmsta tiden.



Tycker ni att ert hår förtjänar enbart det bästa? Då kan jag verkligen rekomendera att ni provar dessa produkter. Är ni modeintresserade och gillar att läsa om kändisar så kan jag rekomendera att ni köper ett exemplar av Posh.


Vad tycker ni om Wella? Har ni bra eller dåliga erfarenheter från deras produkter?


Anna

Jag har använt wellas hårspray och wellas schampo och balsam nån gång. Hårsprayet är helt ok då det håller länge och ger bra stadga (åtminstone det jag använt), samma lika med hårskummet jag använder, är bra.

Men schampo och balsam som använt, där finns INGA produkter jag tycker om.

Dessutom så är jag nu noga med att inte ha siliconprodukter i mitt hår, så jag är rätt noggrann med vad jag köper för att tvätta det.

(stylingprodukterna spelar det ingen roll med)



Kram!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)