Tillbaka till startsidan?

Valuable time is wasted by living in the past..




Jag känner mig så nöjd med mig själv. Äntligen, efter många års letande, har jag nu hittat det som funkar för mig för att borsta av och bort allt det negativa i mitt liv. Nu är det lika enkelt som en axelryckning, och ärligt talat så kan jag äntligen skratta åt alla knäppheter som pågår. Igår skrattade jag så mycket att jag trodde att jag skulle kikna, varför och pågrund av vad tänker jag inte gå in på. Men helvetes roligt var det.

Ibland kan det vara jävligt kul att möta människor som har sitt huvud, åt helvete för långt upp, i sitt egna arsle. Väldigt underhållande faktiskt. Det tåls ju att tilläga att de som vill ta åt sig är mer än välkommen att göra det. Inte riktigt mitt bekymmer om man tar åt sig av en text som inte är skriven eller riktat åt något direkt håll, eller?

Dagens måtto till alla er där ute är:
Glöm och gå vidare. Det uttrycket finns av en anledning, så det kanske vore bra om man anammade det ibland också?


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)