Tillbaka till startsidan?

They are nothing but desperate housewives..




Plågsamt att komma på att avsnittet man ser nu av Desperate Housewives är det absolut sista. Jag har hängt med Desperate sen första avsnittet och jag vill verkligen inte att det ska ta slut. En serie som man inte kan annat än älska. Nu blir det verkligen att fixa så man kan se serien igen från början.

De sista tre avsnittet av Desperate Housewives sänds de tre kommande veckorna på Kanal 5, tisdagar klockan 21.00. Missa verkligen inte slutet, i alla fall inte om ni ser DH. Nu kanske ni inte ska läsa vidare om ni inte vill veta vad jag tycker om slutet eftersom att det är en liten spoiler, men jag kan inte vara tyst. Jag gillade verkligen slutet fram till den sista minuten. Hur kan dem göra sådär mot oss tittare? Prata om hemligheter som inte förblir gömda också bara sluta avsnittet. Man blir verkligen nyfiken. Att dem inte bara kunde sluta med att hon körde så fint runt kvarteret, det hade varit ett perfekt slut på serien. Jag hatar då dem avslutar serien med nyfikenhet och lite frågetecken, ska man lägga ner serien så kan man knyta ihop den fint och inte lämna några lösa trådar.

Vad tycker ni om Desperate Housewives?