Tillbaka till startsidan?

This is the road to destruction, that I never can leave..


Jäklar vad min blogg har blivit lidande för att jag jobbar. Verkligen inte bra. Måste se till att ta tag i bloggandet nu, går ju inte att ha det såhär dött.

Har jobbat ganska mycket i veckan, och som (o)väntat så har jag jobbat idag. Började min tjänstgöring klockan 07.00 imorse och klev av mitt dunderpass klockan 17.00 i eftermiddag. Nu har jag ledigt hela en(!) dag. Eller ledig och ledig. Jag är hundvakt, tur att det är lindrigt. Efter söndag startar karusellen igen och jag jobbar, dock bara 3 dagar(!) nästa vecka. Skönt med en lite lugnare vecka, har varit ganska mycket jobb på sistonde. Men ganska skönt att ha jobbat, och pengarna det ger. Så satans härligt att kunna röra sig obehindrat.

Fick en ganska fin lön denna månad, men nu ska vi inte prata pengar här. Bara onödigt. Men glad är jag. Vi passade på att köpa oss en mixer igår då det fanns möjlighet. En bra mixer dessutom, så nu kan vi göra smoothie's och shake's. Vi gjorde choklad milkshake igår, satans så gott det var.

Nä, nu återgå till att surfa runt på internet i väntan på att maten ska bli klar. Hjärtat är gullig och tillagar stuvade makaroner och köttbullar. Mumma! Det kurrar ganska friskt i magen min. Sen blir det att bege sig ut och busa med hundar. Kommer att bli mycket trevligt. Ska ta med kameran och ta lite kort så jag får lite bilder att visa er. Det kommer att komma bilder allt eftersom, förrutom i detta inlägg då jag inte orkar beskära bilderna i rätt storlek och fixa till dem.